Thursday, January 6, 2011

hobi aku

~bdk2 slalu maen ngn aku~
~Team aku lar nih kt kampung~
~futsal kt UNMC~
Samekom,,,
lame giler dh aku xbrkongsi citee ngn korg2 sume kn...hehe(bajet)...jd bt julung2 kalinyer aku rse trbukak hati nk bercerita kt sni,,,aku nk habaq mai sket kt hampa2 smua pasai hobi aku...buleyh???hehe...biaselah,bg seorg lelaki, ape lagi kalau bukan bola sepak...tp skrg da tukar beb..zman da brubah...dunia dh majuuww...kite tukar jd indoor sket...FUTSAL...huhu...ni lah keje aku kalo ade mase2 yg terluang mahupun tak terluang...pantang kwn2 ajak jep,mmg menggeletar ar kaki aku...haha(bajet lg)..klu kt kg aku,biase aku men kt pulau kambing,durian burung,uptown n so on n so forth lah...geng2 y pling aku suke maen kt kg..munir,terkenal ngn rembatan padu die, azwari yg xpernh lelah maen ftsl..stamina power la mamat toh...cukiy,pntg dpt bola..skill gempak la sial..izaan,golkiper terbaeq ktorg,tp lemah sket kalo bola bwh dr pras lutut,,haha..zeman,depan gol pon die rembat cm nk bunuh golkiper...esan,pergh!!!pemain ftsl pling rjin pernah aku jumpe..haha...kalo maen kt cmpus aku lak,,,lg la rmi star2 yg aku berpeluang nk men ngn dorg...syarel/kunalan..pergh!skill mantap!adam,fuh!kasut terbaeq sioot!mad,bersemgt hbs kalo maen!kecik,mcm ala2 robinho gk ar..aiman,golkiper yg dulu power,tp skrg dh cm kurg sket ar...hahaha..bg kwn2 aku y tak dimention name kt sini,jgn terase yer..haha..lnkali aku tulis lg..haha..okey  la toh!pasal aku plak,aku ni mmg suke sgt3 maen ftsl neyh,tp yg agk menyedihkn aku is aku ni dr mule2 aku maen smpi skrg,x jugak jd power cm geng2 aku yg laen..sob3....okeh2..byk dh aku citee ni...wlaupun bkn psl aku sgt..haha...kwn2,slmt membaace!!!!haha
p/s: doakan aku utk terus berblogging..haha..

4 comments: